Tiden går!

Ja tiden går sååå fort!

För 2 veckor sen den här tiden hade jag värkar, fast jag inte fattade det själv! Trodde att det var sammandragningar eller nåt bara.. :)

Och nu sitter vi här med våran guldgosse. :)

Jag vill passa på att tacka alla vänner för alla fina grattis-inlägg!

Just nu myser han och pappan framför tv:n, dom tittar på skidor! Nu har jag hur pappan sjunger fint för honom oxå.. :)

Själv så har jag nyss duschat och håller på å tvättar för fullt.

Vägde mig förresten idag oxå, har nu "bara" 4 kg kvar tills jag väger som jag gjorde på inskrivningen.. :)

I em ska jag och Olle iväg och hämta moster Stina på station. Hon ska vara här med oss tills på onsdag.
Vi ska bara mysa och baka lite julgodis tänkte jag..

Och sen mormor.. sen är det inte långt kvar tills du kommer hit igen!

Ha en mysig 3:e advent!


Taget på förmiddagen den 29/11, värkarna hade kommit igång. Innan vi åkte in hann jag dammsuga och städa så det skulle vara fint tills vi kom hem igen.. :)




Mat runt heeela mun.. :)



Olle 13 dagar gammal


Kommentarer
Postat av: Malin

Anna jag vet inte vad det är med dig.. men jag börjar alltid böla när jag går in här!!

Han är så sjukt fin lille Olle!!!! Är sååååå GLAD för er skull!!!!!!



Skööönt att du bara har 4kg kvar! Du får nog räkna med att du kommer att tappa ännu mer!:)



Får jag vara nyfiken och fråga om du ammar?

Gick amningen isf bra på en gång?



Massor med kramar till er!!!

2009-12-13 @ 14:37:39
URL: http://grodan09.wordpress.com
Postat av: Mormor

Nääääää ....men Mormors lilla älskling va go. Hur ska jag kunna vänta till den 24 med att åka till Västerås tror ni då va ????

Kommer i mören jag a!!! Gosa från mig

2009-12-13 @ 16:02:10
Postat av: Mormor

Mormors go plutt såååå go så jag blir helt sjuk av längtan efter att gosa....

2009-12-13 @ 20:37:43
Postat av: Anna

Malin: Jag ammar inte.. han har inte tålamod med det så jag får pumpa och ge ersättning. Lite synd men vad ska man göra!

2009-12-14 @ 21:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0