Snart är klockan ett!

Och då börjar sändningen på tv...  Edsbyn - Bollnäs. Guud så roligt! Är så glad att dom visar den på tv!

Just nu ligger sonen och sover här nere i sin lill-säng, gubben sover uppe, och jag myser med en kopp kaffe och väntar på att klockan ska bli ett.. :)

Lill-plutten med mormor och moster Stina i bakgrunden..




Myser med morbror



Å alla ska gosa med mig.. det är ju så svårt att låta bli! :)





Å finklädd var min lilla goding oxå.. :)



Massa fina julklappar fick Olle.. bland annat en mössa, tossor och vantar från Lindbergs! Såå fina!



Haha.. här var det jobbigt åt mormor igen..:) Fin blick va?!



Och till pappans besvikelse så godtog Olle den kanonfina nappen han fick av tomten.. :)



Morgonmys med mamman..



Färdigpackad bebis ska ut på promenad.


Inviger pyjamasen han fick av tjejerna på gatan.. :) Stort tack tjejer!



Funderar på vad sjutton pappa gör..


Kommentarer
Postat av: MORMOR

Gud så fina kort! Men kan ju inte bli så mycket annat med sånt fint material heller . Men först så ser jag att jag ska nog "knäppas " ovanifrån för då såg jag ju ganska LITEN ut hi hi.....sen den där blicken tror att den säger mer än alla ord. "Låt bli Olle och Låt mormor stanna , eller ta Olle med hem " !!!Är nog så tankarna går .

Kram på er !!!

2009-12-26 @ 09:26:23
Postat av: Anonym

ser ni morbrors överlägsna min ......

2009-12-26 @ 10:01:40
Postat av: Nean

Men Gud så söt man kan va i skjorta och fluga då =) Jättegooo!!

2009-12-26 @ 18:49:11
Postat av: Mare

Ååååh vilken fin kille ni har! Ser att filten används, kul! Visst är den mjuk och go!? God fortsättning på er, hoppas vi ses snart. Kram

2009-12-26 @ 19:49:10
Postat av: Anna

Marie: Ja filten den används flitigt..den är såå fin! :) Kraaam på dä

2009-12-29 @ 18:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0