Snart är det jul!

I övermorgon är det julafton! Gud va fort tiden går!

Ska iaf bli mysigt med Olles första jul!

Vi inleder julfirandet redan i morgon med att åka till svärfar på lite julfika. Så ska vi klä granen i morgon oxå..

Sen på julafton åker vi till svärmor på jullunch och sen hem för att fira med min familj som kommer hit.
Tänk va mamma längter efter Olle nu..:)

Kom nyss hem från BVC oxå. Plutten hade gått upp 360 g på en vecka, var nu 56 lång. Så sen födseln har följande hänt: Födselvikt 4000 g, nu: 4520. Födelselängd: 52 cm, nu: 56 cm.

Vår BVC-sköterska är iaf jättego, och enligt henne är han ett riktigt A-barn..:) *stolt*. Men det är klart! Kan han bli nåt annat med 2 A-föräldrar?! *s*. Men det var som mamma sa... "Ja Lars (min lillebror) var ett A-barn han oxå, och se hur det gick.." Haha. Snäll mamma va?! :)

Nu sover plutten, jag ska gå och titta till gubben min som bakar bröd.. tror han vill impa på svärmor sin, och det gör han ju sååå lätt! *s*

God Jul på er!

Njuter hos pappa (observera att han får ha bruna byxor på sig..))



Sover i sängen efter min morfar..



Vi fick besök av tant Anna-Lena förra veckan..



Morsan åker på stryk snart ser det ut som.. *s*


Kommentarer
Postat av: MORMOR

Men mormors plutten vad han har växt ,och ändrat utseende sen jag såg han sist .Han är ju snart en stooor kille ju.Nu måste jag skynda mig ner till Västerås innan han växer och inte känner igen mig när jag kommer. Steffe har lovat att jag skulle få "hålla på med " Olle så mycket jag ville när jag kom ner i Jul sa Anna .Och det kan du ge dig på att jag ska ,jag ska bara sitta med Olle i knät hela dagarna tills vi åker hem igen!! Julklappar o mat hoppar jag över ,jag äter innan jag åker på torsdag och sen när jag kommer hem på Fredag kväll.Kan ju inte slösa tid med sånt nu. (Tänker inte ens fika jag e Anna -Lena); ))

Jag längtar sååååå efter lill gubben våran, tre veckor har han hunnit bli redan .

Sen när det gäller A-barn så hade nog du den benämningen oxå Anna ...och se hur det gick !!!Det håller i sig som liten men sen barkar det iväg ett tag för att sen komma tillbaka med åren ! Nu är både du o Lars där igen riktiga A -barn!!!Kram... nu måste jag lägga mig så det blir Torsdag !!Och först måste jag klara av lite jobb oxå så klart sen så kommer mormoooooor

2009-12-22 @ 22:11:10
Postat av: Malin E

Vilka fina bilder!!

Ha en härlig jul nu, om vi inte ses... Vi åker mot Dalarna i morgon och sen är vi i Sala på juldan innan vi åker hemåt igen.

KRAM KRAM

2009-12-22 @ 22:35:10
Postat av: Christina i Roteberg

Hej och God Jul på dej och din familj. Olle växer och mår bra läser jag. Han ser då så välmående och go ut. Kram på er!

2009-12-23 @ 06:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0