Det går så fort!

Tiden går så fort så man hinner knappt med!

I helgen som var åkte jag och Steffe till Åbo, vi åkte i fredags kväll och kom hem lördag kväll. Det var så skönt å komma bort och bara mysa! Vi åt gott och drack gott! Och tittade på roligt folk såklart.. bara det är ju halva nöjet! *s*

Och medans vi var borta var syster här med 3 kompisar, dom sov hemma hos oss och var på Takida på fredag kväll. Låter som att dom hade det bra dom oxå!

I söndags var vi på dop. Andra gången på kort tid som vi var i Lundby Kyrka. Men nu blir det nog lugnt ett tag...tror jag!
Det var Jonas och Anna-Lena som döpte lille Isak! Såå likt pappa! Kul å träffa Anna-Lenas kompisar..:)

Tänk, jag ser redan fram emot helgen! Då ska vi nog inte göra något speciellt! Brorsan fyller förresten 25 på fredag..:)

Förra veckan bokade vi äntligen vår bröllopsresa! 17/10 bär det iväg till England. Vi kollar på Manchester United på hemmaplan på lördag kväll. Kuuuul!!!

Hmmm..undrar vart mamma är ja?! Längesen hon var här nu...:)


Nybakta cocos-kakor i nya kakburken..:)



Hittade den här söta blomman på Ica Maxi, Crysantemum Carneval, jag blev kär direkt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0