Hit ska jag!!!

Under advent har du möjlighet att möta en av Sveriges i särklass mest älskade och folkkära artister, hos oss på Knistad. Lasse Berghagen är kvällens värd och bjuder på underhållning i anslutning till middagen. Vi vågar lova att han kommer att få dig att trivas, skratta och sjunga med. Vår julmeny är komponerad med allt det bästa som hör julen till. Här har korvar och syltor fått lämna plats för julens allra yppersta läckerheter.  



Idag ringde gubben när jag var på väg hem från jobbet. Han har planerat min 30-års present.
En helkväll med Lasse Berghagen i Skövde! Det kan ju inte bli bättre!!

20/12 åker vi iväg och bor på hotell och bara myyser.... det blir alltså en helkväll med två av dom 4 bästa gubbarna i heeela världen! (Pappa och Engström är dom andra två..:) *s*

Näe, nu ska jag gå ner och fortsätta med maten, kyckling i sötsur sås blir det ikväll.

Sen är det bandy oxå, Edsbyn - Örebro.... och nedräkning till fredag...VSK-Edsbyn! Huvvaligen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0