Faan, redan söndag!

Fan, redan söndag! Helgerna går så jäkla fort! Men fortsätter det så här så är det ju snart sommar och semester!

Helgen har varit lugn och fin! I fredags var det mys med tacos..sen var jag faktiskt vaken ända till kl 23, och det är nog nästan rekord för mig en fredag kväll! *s*

I lördags var vi till Hälla och handlade lite alkohol till helgen som kommer..tur att man fyller 30 en gång bara! :)
På em/kvällen donade vi lite och blev sen bjudna till grannarna Malin & Stefan..där blev det lite groggande och lite vin!
Jag drack faktiskt 2 glas rött! Men jag kan ju inte påstå att det är någon höjdare!

Idag har jag tvättat och städat. Vi tog bort glasdörren i hallen, kändes som den bara var i vägen! Blev lite annorlunda, och tomt! Ska införskaffa en bänk från Jysk som vi sett, som vi kan ha där ute... perfekt när det kommer "gamlingar" som vill sitta och ta på sig skorna!

Hoppas den här veckan går fort! Längtar tills på fredag när familjen kommer! Och på lördag kommer Hellan och Melvin!
Ska bli så kul å träffa alla!

Puss o kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0