Det hände nånting otäckt..

Måndagar innebär sovmorgon för mig. Jag går upp kl 05,00 och är på jobbet runt halv-kvart i sex.

Lika så i morse. Jag sätter mig i bilen och åker iväg. Kommer upp till stora vägen och åker mot jobbet.
Tittar åt höger vid en busshållsplats för det ser ut som att det ligger nån där på backen! Men så kan det väl inte vara?!
Åker en liten bit till och funderar...näe, jag känner att jag måste vända för att reda ut det hela.
När jag ska vända möter jag en buss, som stannar till där vid busshållsplatsen.
När jag kommer dit så visst ligger det en människa där! Hon ligger på mage med ansiktet rakt ner i marken.
Och ska väl tillägga att i morse var det -6 grader och det yrde snö här!

Jag hade alltså rätt, det låg en människa där! Jag ringde ambulansen medans busschauffören kollade läget.
Efter någon minut vaknade människan upp, och det visade sig vara en tjej på 19 år från Tillberga, som sa att hon hade varit och badat! Vadå?! Kl  var halv sex på morgonen och det såg ut som att hon hade legat där ett tag...
Hon kunde inte känna sina ben heller...
Nåväl, ambulansen kom till slut och jag åkte vidare till jobbet.

Undra hur det är med tjejen nu?! Och undra vad som hade hänt om jag inte stannat?!

Nu blir det kaffe och korsord..:) Är så jäkla sugen på att sätta upp staken oxå...;)

Kommentarer
Postat av: jessica

Åh fy vad otäckt, men vad bra att du stannade...undrar vad som hade hänt henne?

2008-11-24 @ 16:40:39
URL: http://jesson.blogg.se/
Postat av: jessica

har du hört nått, hur det gick med tjejen?

2008-11-25 @ 17:45:44
URL: http://jesson.blogg.se/
Postat av: Anna

Näe Jessica..har inte hört nåt..

2008-11-25 @ 19:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0