Helgen som gått..

 Nu ska jag försöka sammanfatta helgen som gått...

I torsdags hade vi rätt fint väder här så då tog vi cyklarna till Hökåsen, en mysig liten utflykt och spanade in huset! Ser inte ut som att det händer så mycket på utsidan, men dom har väl att göra kan jag tänka mig! :)
Cyklade hem och inväntade familjen från Byn.

Vi tog en fika, sen gav vi oss ut på långpromenad genom Västerås. Gick ner till hamnen och tittade lite.
Fint väder på kvällen oxå..

I fredags trodde vi att vi skulle få komma in i huset, Stefan hade pratat med arbetsledaren för bygget, och visst, dom skulle jobba på fredagen så vi kunde få komma in och titta. Men jäklar så fel vi hade. När vi kommer ut dit, spända och laddade, då finns det minsann ingen där! Helt dött! Klart som f-n att dom inte jobbade klämdagen!
Då åkte vi hem och gick på stan en vända, sen väntade dansbandsgalan i ABB-Arena.

Inte alls så mycket folk som vi trodde att det skulle vara...Men jag, mamma och bror hade roligt ändå vi. Vi skrattade och drack öl, och jag t om skrattade så jag grinade emellanåt! Det var såå roligt! Jag tror (och hoppas) att dom oxå hade roligt!
Sen gick vi hem från Rocklunda, vid halv två-tiden sådär, kom hem och var lite lagom runda under fötterna..stackars Stefan, pappa och Stina som skulle försöka sova då..*s*

I går, lördag, var vi på konfirmation, Stefans lillasyster Sara konfirmerades på Gryta.
Sen blev det dansbandgala igen på kvällen, och då var det om möjligt, ännu stelare folk ute än vad det var i fredags. Så vi gav upp redan vid 23-tiden. Men vi fick Stina med oss ut oxå, kul för henne å se lite oxå! ;)

Lägger ut lite bilder här så får ni se...:)

Nästa helg åker vi till Byn. Då tar vi med oss lite grejer som vi ska ge mor och far inför vår flytt. Köksbordet t ex...:) Blir mycket mindre för oss att flytta då..skönt!

Förresten, 54  dgr kvar bara! :)

image46

Brorsan, mamma och jag inför utgången på fredagen

image47

Brorsan och mamma i baren på ABB-Arena..

image48

Lasse Stefanz in action

image49

Black Jack posar för brorsan...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0