Uppsala

I morgon bär det av mot Uppsala igen, 5:e raka sm-finalen för lilla Edsbyn! Helt otroligt!
Jag får dock åka utan Stefan, han är sjuk (säger han ja, bara för att byn slog ut Vsk..*s*), men jag får Camilla med mig i bilen istället, inte fy skam det heller!  Ska ladda lite musik nu så vi har i bilen.
Ser fram emot morgondagen...ska ladda upp med 2 termosar kaffe och tänkte göra pepparrotsvisp i rulle att ta med och bjuda familjen på  när vi ses på läktaren...

När jag kommer hem har jag hört att det blir 3-rätters middag lagom till melodifestivalen! Vi "firar" 6 år tillsammans i helgen så då blir det lite mys...;)

Näe, håll på Byn nu för sjutton!!!


Kommentarer
Postat av: Frida

Ojoj 6 hela år!? Då är det klart ni ska fira med middag, men till Melodifestivalen...njaaa ;-)

Vi hejar såklart på Byn idag! Hälsa famlijen så gott från oss också! Nästa år kanske Aggro kan följa med och supporta hon också?

Stor kram!

2008-03-15 @ 13:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0