SM GULD IGEN

I lördags tog Edsbyn 5:e raka sm-guldet i bandy! Dom slog ut Sandviken med 11-6!! Helt otroligt!

Dagen började med att jag åkte och hämtade Camilla, kom då på att jag glömt biljetten hemma! Bara att åka förbi hemma och hämta den!

Sen fortsatte det mot Uppsala och O`learys. Gud vilket drag! En massa edsby-supporters samlades där före matchen, sen gick vi i tåg till Studenternas. Väl framme vid Studenternas träffade jag mamma och pappa, och syster. Brorsan träffade jag redan på O`learys. Lite bilder kommer här sen...:)
Sm-finalen har blivit en liten tradition då man samtidigt träffar gamla kompisar och självklart familjen! Jättekul!

När matchen väl var över, 11-6 alltså till Byyyyn, så bar det av hemåt! Åkte dock bil själv hem för Camilla åkte vidare till Malin i Sthlm. Väl hemma så möttes jag av Stefan i hallen, som kom med mousserande vin.
Sen fortsatte det med förrätt, varmrätt och efterrätt! Gud så gott det var, åååh vilken karl jag har!

Äh, nu orkar jag inte skriva mer, maken kommer hem snart och vi ska äta kycklingfilè med ris och dragonsås.

image19
Jag och brorsan på O`learys


image20


image21


image22
Brorsan igen..

image23

image24
Mor och far

Kommentarer
Postat av: Frida

Grattis Edsbyn!!! Vi höll på er såklart!

Pappa passar ju jättebra i skägg och bror galen som vanligt *s*

2008-03-18 @ 09:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0