Planering..

Nästan varje dag är det något jag planerar för i huset...just nu är jag inne på badrummen.
Ett av dom ska nog ha rött tema, eller turkost, och det andra  blir nog i grått och svart. Iaf idag..*s*
Tvålar....ja tvålar har jag fått dille på nu, är det inte det ena så är det minsann det andra..
Fint förpackade tvålar..mmmm. Vissa behöver inte vara förpackade heller, som Åhlèns, dom är kanonsnygga!  Stefan tycker jag är sjuk! *s*. Men han vet inte hur det är! Och han vet med sig
att det kommer ju bli såå fint sen!

Om mindre än en vecka kommer byfölket hit. Det ska bli kul å se dom, träffades ju på sm-finalen, men det är inte samma sak... Funderar på om vi ska bjuda dom på grekiska kolgrillen....är ju bara för bra där!
Glad jävla påsk!

image27


image28

image29

image30


Kommentarer
Postat av: Frida

Snygga tvålar är viktigt ju! De gör att hela vistelsen i badrummet blir trevlig men sånt viktigt förstår inte karlarna ;-)

2008-03-25 @ 07:29:19
Postat av: Frida

Anna har du varit inne på Lush och kollat tvålar och badbomber? Åhhh vad jag älskar den affären!
Det är så sjukt snyggt att ha en glasskål i badrummet fylld med badbomber eller lush vackra små tvålar som luktar himmel...*drömmer*

2008-03-26 @ 08:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0