Ensam hemma..

Haha...ja jag är ensam hemma idag! Stefan är på svensexa heeela dagen och kvällen!

Jag har grovstädat badrummet, dragit fram badkaret osv...fy f-n så äckligt! Hatar golvbrunnar och sånt skit.. men nu är det fint iaf!

Igår efter jobbet drog vi iväg till Hökåsen. Där träffade jag Jessica och Kalle..dom höll på  att flytta in för fullt! Fasiken så avis vi blev! Vi gick fram till vårt hus och ringde på dörren och tittade in i fönstren..*s*. Ringklockan spelar förresten en liten trudelutt när man ringer på...:) Gick runt på baksidan oxå och tittade. Där kommer vi sitta och njuta om bara nån vecka! Det känns så  långt borta att vi äntligen ska få vara med om något som vi längtat så länge efter!

Nu regnar det ute, jag sitter med en kopp kaffe och ska bänka mig framför tv:n  med en tidning och invänta Sverige-Spanien!!!

Puss å kram!

(om 13 dagar kommer morsan..*s*)

Kommentarer
Postat av: morsan

jasså du...farsan undrar om han får följa me han oxå om 13 dagar ?hi hi.

2008-06-15 @ 21:54:48
Postat av: Anna

Ja men självklart! Han är ju medräknad med dig juh!! Puss å kram på dä mora mi ( å pappan a)

2008-06-16 @ 15:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0