Sista veckan

Nu är sista semesterveckan här, vart f-n har tiden tagit vägen?!

Vi har inte gjort nåt speciellt utan bara donat i huset..:)

Baksidan med plattorna, singeln och den blommande fiiina dahlian..:)



Här är min tidiga 25-års ( det är absolut inte mer) present...såå fin!



Dahlian




Förra veckan var det fullt hus här nästan varje dag. Mor och far kom från byn och sen fick vi besök av fam West oxå.
Alice är nog en av dom roligaste ungar jag träffat..så jäkla mysig!

Alice med pappa Peter




Marie och Herman


Kommentarer
Postat av: morsan

Du.. jag vet vart tiden tagit vägen,den ligger i ert hus, gå in o leta får du se där hittar du all tid!Men en sak jag undrar hm... varför knäppte du kort på dalian innifrån fönstret ha ha haaaaaa

vilken "donna" du är gumman min så go sa!

Ja längtar till er ja! måste nog rymma snart ska bara fråga pappa först :)

kram på dä

2008-07-21 @ 20:59:39
Postat av: Anna

Ja men morsan...det regnar ju ute juh!! s

Skynda dig hit nu...dra från byn vettja... Puss på dä

2008-07-21 @ 21:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0