Fiint väder!!

Idag är det rätt fint väder igen, såå skönt!

I förrgår fick vi finfrämmande från Stockholm, Ullis och Micke med barn kom och hälsade på! Det var jättetrevligt! Kommer några fina bilder här nere..:)

Igår var vi till Eskilstuna en vända...var först på Parken Zoo, sen gick vi en vända på Tuna Park oxå..
Där var jag in på min favvoaffär Mique, och köpte min efterlängtade kaffeburk som jag spanat på! Den är såå fin!
Sen att det bara får plats ett halvt kaffepaket i den,  det är en heeelt annan sak..*s*

Igår kväll hade vi lite mys med grannarna Calle, Ewa och Jessica. Satt ute till 00,30 och drack öl/vin och pratade..jättemysigt och trevligt!

Idag kanske det blir en cykeltur till stan.. vi får se! 

Trevlig helg!!


Muggarna jag köpte i Skultuna



Ullis och Elias


Kaffeburken..:)


Kommentarer
Postat av: morsan

men guuud vilken fin en burk dö en sån där ska jag införskaffa mig a

kram

2008-07-11 @ 18:43:24
Postat av: morsan

Elias såg mysig ut han,vet inte vem han är likt.kan det vara en blandning av Ullis o Micke tro??

2008-07-11 @ 18:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0