Nedräkning

Snart, snart, snaaaaart är det lite julledigt! Och det behövs verkligen!
Orkar inte skriva nåt speciellt, allt är som vanligt! Lägger in lite bilder istället... :)

Trevlig helg!

Det blev som jag ville, som jag skrev i mitt förra inlägg, en motivtårta med min favvo... Lasse Berghagen!
Nästa lördag förresten är jag i Skövde och tittar på honom..:)





Present från Mare... 2 kärringar med rullator! *s* . Bara att skruva upp tanterna så går dom..
Som om jag inte hade ångest redan...




Superfina orkidèn som jag fick på min födelsedag. Känn ingen press Anna... men den här måste överleva! :)





Kan inte se mig mätt...



Presenten från syskonen.. såå snygg!




Kommentarer
Postat av: mora din

Mään gud så gulliga tanter,ser nästan ut som det är du och jag...ja menar att fortsätter du i den här takten så är vi ju snart jämngammla!!! Eller ??

Kram på dä "bumman" min.

2008-12-12 @ 21:39:07
Postat av: Anna

Fan va snabb du var å läsa då!!! Näe nu har jag stannat i ålder... du mä! Puss på dä mora mi, snart ses vi igen! Längter ja..

2008-12-12 @ 21:43:06
Postat av: Mare

Tur att du fick några vettiga presenter oxå! Jag skulle bara vilja se kärringarna live... :-) Kommer du ihåg när vi var på finlands-kryssning med "juntan"?! Gubben som bjöd upp min morsa skulle kunna ta ett race med dom där! Haha!

2008-12-13 @ 23:47:02
Postat av: Åza L

åh dem där tanterna var ju så fina... dem skulle jag vilja ha ;) bra o rolig grej att ha på jobb haha

2008-12-14 @ 19:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0