Kalas för moi

Jaha.. då var helgen över då! Igen!

Hela veckan har varit lite halvstressig..började i måndags med att göra pajer tills igår (lördag), 18 pajer blev det till slut. Har bara 3 kvar nu..:)

I fredags efter jobbet åkte jag och handlade det sista inför lördagen, ringde och skulle ta med Stefan hem efter jobbet, men han skulle åka buss sa han. Jag sa väl lite pikigt att han skulle säkert åka buss så han slapp åka ut till ICA Maxi med mig, och allt annat folk!! ... men fattar du inte! Jag har ju en överraskning!!!  Dööö!! Fick jag till svar... :)

Nåväl, när jag kom hem så donade vi lite, och inväntade familjen från Edsbyn.

När dom kommit blev det lite presentöppning.

Av mor och far fick jag min efterlängtade Pappelina-matta! Som jag har suktat efter den! Och nu ligger den på vårt köksgolv..)  Av Lars och Stina fick jag 2 skålar, i samma mönster som termosmuggarna från Åhlèns, en skål från Duka, ett diskmedelsset från Cult Design och en dessertbok. Såå fina presenter!!!
Sen fick jag då Stefans present.. vet inte om jag ska skratta eller gråta!

Efter jobbet hade han åkt till ABB Arena och hämtat en matchtröja som han beställt av #19. :)
Måste ju erkänna att den är liiite snygg... fast den är grönvit!

I lördags kom Hellan och Melvin. Är så glad att dom kom! Vi hade släkten här på mat kl 12, sen kom kompisar på kvällen. Fick en massa fina presenter, så TACK ALLA!!!

Idag är man lite trött.... var iväg på julbord kl 13, åh gud så mycket gott det fanns! Efter 50 minuter var vi klara.. det är typiskt oss det! Har inte ro att sitta länge och äta! Men det är ju tur att vi är likadana allihopa iaf!

På tisdag är då dagen D.... Stefan slutar tidigt så ska vi hem och fira min födelsedag på tu man hand. Stefan har ordnat tårta..:)  Hoppas det är en sån där motivtårta med Lasse Berghagen på..:)


Mamma & Stina



Birthday girl..


Pappa & Lars



Bebisträff i köket... Melvin, Isak & Freja


Tänk om ca 15 år... :)




Jag tycker inte om att vara i centrum.. här är det skönsång på gång!


Jonas & Isak



Skålen jag fick av Lars & Stina



Å här ligger min senaste kärlek... älskade Pappelina!!



Mamma & Steffe på julbord



Jag, Stina och pappa.. halsbandet som jag har på mig var en present från Janne & Marie, Fredda & Liselotte, Mange & Petra. Kanonsnyggt!


Systrarna Emman..


Jag och min man



Lars och mamma



Pappa Jan



Brorsan


Jag i VSK-tröja... tycker det kliar lite!!! *s*


Kommentarer
Postat av: mora din...

Hej Gumman min!

Tack för en superhelg Igen!Som det ju alltid blir med er,goan mat och sällskap.Tusen tack för det fiina julbordet ute hos Petterson, vilken höjdare som vår måg bjöd oss på.Julbord ute i en gammal lada på landet,vi satt i spiltorna och mummsade ett underbart fint bord,jag såg några kort här och jag såg ju lite dragen ut men så är då inte fallet.

Tänk va go ni är du o Steffe,go o gla jämt trots många bekymmer med den "surriga biffen".

Kram o tack

2008-12-07 @ 22:02:43
Postat av: Nean och Freja

Ja, tänk du om 15 år... =)



Tusen tack för en trevlig fest i lördags!! Jag bjuder igen när det är dags för min 25-års fest!!



KRAM

2008-12-08 @ 11:00:29
Postat av: jessica

Grattis på födelsedagen...HURRA HURRA HURRA HURRA

kram från grannen

2008-12-09 @ 20:01:48
URL: http://jesson.blogg.se/
Postat av: Power

Bättre sent än aldrig ! Ett Stort Grattis på din födelse dag !

2008-12-12 @ 17:53:32
Postat av: Anna

Hmmm.. funderar på vem Power är..

2008-12-14 @ 16:52:08
Postat av: Power

Fundera på du !!!

2008-12-15 @ 19:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0