Nu var det sådär längesen igen..

Märker att jag inte är någon aktiv bloggare..men får suget ibland...nu fick jag ett sånt sug! *s*
Har inte hänt så mycket i mitt liv.. det rullar på som vanligt!
Har varit in och opererat mig i magen, allt gick bra men jag har känningar i såren nu, iaf i ett av dom tre jag fick. Känns som att dom sydde ihop för mycket hud! Nåja, smörjer med anticeptisk salva just nu så hoppas det blir bättre snart annars måste jag gå iväg med det!

Annars var det nog inget speciellt...jobbar på! Ser fram emot lediga helgen som kommer snart! Ska till svärfar på "inflyttningspartaj" på lördag...det ska ju bli spännande..*s*

Jo men just ja, vi hade ju för fasiken premiärfest på området förra helgen, kräftskiva i lördags.
Det var sååå kul! Efter några öl så var det full fart där..*s*. Och jag som brukar vara en av dom som ger upp först, var faktiskt kvar till sist! Det var jag och 2 tjejer till som satt och pratade och tiden bara sprang iväg. Hmm...undra när nästa fest blir ja?! *s*

Jo men fan, höll ju på å glömma...jag och älsklingen firade ju 1-årig bröllopsdag i måndags! Synd att det var på en vardag för det blir ju inte samma sak på nå vis! Jag fick en bukett med röda rosor och brudslöja i, så fin!
Nästa helg åker vi iväg på en liten kryssning, då blir det massa god mat och kärlek!
Under tiden som vi är borta kommer syster med 3 kompisar hit och ska bo i huset mellan fredag och lördag, dom ska på Takida på fredag kväll...

Näe, nu går jag vidare till mitt korsord...:)


Den här tv bänken inskaffade vi förra helgen, (Ikeas Bestå Burs) Men det var ett helvete att få ihop den! Herregud så mycket skruv och skit!  Men det var det värt, för den är sååå snygg!




2 av favvotjejerna på området...Jessica & Malin



Oooh..höll ju på att glömma! Mitt paket från Panduro kom i veckan...det innehöll 3 sååå söta kakburkar!












Kommentarer
Postat av: morsan

HEJ

Jasså du har bloggat lite igen ser jag,så kul att läsa vad ni har för er nu för tiden.

Varför hör du Aldrig av dig?

Det var alldeles för länge sen du for!

Bor du kvar i samma tvåa eller har du flyttat ut?

Hi hi hiiii... citera lite Thomas Ledin vettu!!!

2008-08-23 @ 12:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0